Mi pokrivamo sve vaše IT sisteme, od telefonskih linija, sigurnosnih kamera, preko servera, pa sve do računara. Višegogodišnje iskustvo na terenu nam govori da kada se radi o poslovnoj informatičkoj podršci, nemaju sve kompanije iste potrebe zbog čega u ponudi imamo pet osnovnih paketa:
- Bez ugovorne obaveze
- 0
mesečno - Za fizicka lica, mikro, mala i srednja preduzeća
- Cena po satu usluge:
– započeti sat: 2.999,00
– svaki naredni sat: 1.499,00Podrška na daljinu:
– po pozivu (do 1 sat): 999, 00
– prvih 10 minuta besplatno - IT podrška po mogućnostima
- Reagovanje na zahtev u roku do 120 minuta, očekivani rok u kome će problem biti rešen: do 4 sata
- Greške i kvarovi koji ne mogu biti rešeni udaljenom vezom biće tretirani sledećeg radnog dana – na licu mesta
- Kompletna revizija lokacije uz detaljnu dokumentaciju
- Obnavljanje licenci, softvera i garancija
- Uključuje 24-časovno nadgledanje jednog severa na deset korisnika, uz pravljenje rezervne kopije servera na mesečnom nivou
- Podrška na licu mesta ako je neophodno, u radno vreme, do 4 sata nedeljno
- Stručna pomoć inžinjera na licu mesta, uz zakazivanje minimum 48 sati ranije
- Optimizacija mreže na licu mesta
- Integrisanje sistema na licu mesta
- Osnovna podrška
- 1.199
mesečno - Po korisniku, za preduzeća sa više od 10 zaposlenih
- Korišćenje vaučera za podršku sa koracima koji vode do rešenja problema
- IT podrška uz pomoć mejla
- Reagovanje na zahtev u roku do 60 minuta, očekivani rok u kome će problem biti rešen: do 4 sata
- Greške i kvarovi koji ne mogu biti rešeni udaljenom vezom biće tretirani sledećeg radnog dana – na licu mesta
- Kompletna revizija lokacije uz detaljnu dokumentaciju
- Obnavljanje licenci, softvera i garancija
- Uključuje 24-časovno nadgledanje jednog severa na deset korisnika, uz pravljenje rezervne kopije servera na mesečnom nivou
- Podrška na licu mesta ako je neophodno, u radno vreme, do 4 sata nedeljno
- Stručna pomoć inžinjera na licu mesta, uz zakazivanje minimum 48 sati ranije
- Optimizacija mreže na licu mesta
- Integrisanje sistema na licu mesta
- Podrška na daljinu
- 2.999
mesečno - Po korisniku, za preduzeća sa više od 10 zaposlenih
- Korišćenje vaučera za podršku sa koracima koji vode do rešenja problema
- IT podrška uz pomoć mejla
- Reagovanje na zahtev u roku do 60 minuta, očekivani rok u kome će problem biti rešen: do 4 sata
- Greške i kvarovi koji ne mogu biti rešeni udaljenom vezom biće tretirani sledećeg radnog dana – na licu mesta
- Kompletna revizija lokacije uz detaljnu dokumentaciju
- Obnavljanje licenci, softvera i garancija
- Uključuje 24-časovno nadgledanje jednog severa na deset korisnika, uz pravljenje rezervne kopije servera na mesečnom nivou
- Podrška na licu mesta ako je neophodno, u radno vreme, do 4 sata nedeljno
- Stručna pomoć inžinjera na licu mesta, uz zakazivanje minimum 48 sati ranije
- Optimizacija mreže na licu mesta
- Integrisanje sistema na licu mesta
- Podrška na licu mesta
- 4.399
mesečno - Po korisniku, za preduzeća sa više od 10 zaposlenih
- Korišćenje vaučera za podršku sa koracima koji vode do rešenja problema
- IT podrška uz pomoć mejla (ako je neophodno i telefona)
- Reagovanje na zahtev u roku do 30 minuta, očekivani rok u kome će problem biti rešen: do 4 sata
- Greške i kvarovi koji ne mogu biti rešeni udaljenom vezom biće tretirani po mogućstvu istog dana – na licu mesta
- Kompletna revizija lokacije uz detaljnu dokumentaciju
- Obnavljanje licenci, softvera i garancija
- Uključuje 24-časovno nadgledanje jednog severa na deset korisnika, uz pravljenje rezervne kopije servera dvaput mesečno
- Podrška na licu mesta ako je neophodno, u radno vreme, do 4 sata nedeljno
- Stručna pomoć inžinjera na licu mesta, uz zakazivanje minimum 48 sati ranije
- Optimizacija mreže na licu mesta
- Integrisanje sistema na licu mesta
- Premijum podrška
- 6.999
mesečno - Po korisniku, za preduzeća sa više od 10 zaposlenih
- Korišćenje vaučera za podršku sa koracima koji vode do rešenja problema
- IT podrška uz pomoć mejla i telefona
- Reagovanje na zahtev u najkraćem mogućem roku, očekivani rok u kome će problem biti rešen: do 4 sata
- Greške i kvarovi koji ne mogu biti rešeni udaljenom vezom biće tretirani u najkraćem mogućem roku – na licu mesta
- Kompletna revizija lokacije uz detaljnu dokumentaciju
- Obnavljanje licenci, softvera i garancija
- Uključuje 24-časovno nadgledanje jednog severa na deset korisnika, uz pravljenje rezervne kopije servera na nedeljnom nivou
- Podrška na licu mesta po potrebi, u radno vreme, bez ograničenja u broju sati mesečno
- Stručna pomoć inžinjera na licu mesta, uz zakazivanje minimum 24 sata ranije
- Optimizacija mreže na licu mesta
- Integrisanje sistema na licu mesta
Ukoliko se ne uklapate u neki od naših već postojećih paketa ili jednostavno niste sigurni koji bi vam najviše odgovarao, pozovite nas. Nakon obavljenih konsultacija i izvršenog uvida dobićete preporuku za najpovoljniju opciju ili ćemo oformiti paket skrojen po vašim potrebama.