Mi pokrivamo sve vaše IT sisteme, od telefonskih linija, sigurnosnih kamera, preko servera, pa sve do računara. Višegogodišnje iskustvo na terenu nam govori da kada se radi o poslovnoj informatičkoj podršci, nemaju sve kompanije iste potrebe zbog čega u ponudi imamo pet osnovnih paketa:

  • Bez ugovorne obaveze
  • 0
    mesečno
  • Za fizicka lica, mikro, mala i srednja preduzeća
  • Cena po satu usluge:
    – započeti sat: 4.000,00
    – svaki naredni sat: 1.500,00
  • IT podrška po mogućnostima
  • Reagovanje na zahtev u roku do 120 minuta, očekivani rok u kome će problem biti rešen: do 4 sata
  • Greške i kvarovi koji ne mogu biti rešeni udaljenom vezom biće tretirani sledećeg radnog dana – na licu mesta
  • Kompletna revizija lokacije uz detaljnu dokumentaciju
  • Obnavljanje licenci, softvera i garancija
  • Uključuje 24-časovno nadgledanje jednog severa na deset korisnika, uz pravljenje rezervne kopije servera na mesečnom nivou
  • Podrška na licu mesta ako je neophodno, u radno vreme, do 4 sata nedeljno
  • Stručna pomoć inžinjera na licu mesta, uz zakazivanje minimum 48 sati ranije
  • Optimizacija mreže na licu mesta
  • Integrisanje sistema na licu mesta
  • Osnovna podrška
  • 1.200
    mesečno
  • Po korisniku, za preduzeća sa više od 10 zaposlenih
  • Korišćenje vaučera za podršku sa koracima koji vode do rešenja problema
  • IT podrška uz pomoć mejla
  • Reagovanje na zahtev u roku do 60 minuta, očekivani rok u kome će problem biti rešen: do 4 sata
  • Greške i kvarovi koji ne mogu biti rešeni udaljenom vezom biće tretirani sledećeg radnog dana – na licu mesta
  • Kompletna revizija lokacije uz detaljnu dokumentaciju
  • Obnavljanje licenci, softvera i garancija
  • Uključuje 24-časovno nadgledanje jednog severa na deset korisnika, uz pravljenje rezervne kopije servera na mesečnom nivou
  • Podrška na licu mesta ako je neophodno, u radno vreme, do 4 sata nedeljno
  • Stručna pomoć inžinjera na licu mesta, uz zakazivanje minimum 48 sati ranije
  • Optimizacija mreže na licu mesta
  • Integrisanje sistema na licu mesta
  • Podrška na daljinu
  • 3.000
    mesečno
  • Po korisniku, za preduzeća sa više od 10 zaposlenih
  • Korišćenje vaučera za podršku sa koracima koji vode do rešenja problema
  • IT podrška uz pomoć mejla
  • Reagovanje na zahtev u roku do 60 minuta, očekivani rok u kome će problem biti rešen: do 4 sata
  • Greške i kvarovi koji ne mogu biti rešeni udaljenom vezom biće tretirani sledećeg radnog dana – na licu mesta
  • Kompletna revizija lokacije uz detaljnu dokumentaciju
  • Obnavljanje licenci, softvera i garancija
  • Uključuje 24-časovno nadgledanje jednog severa na deset korisnika, uz pravljenje rezervne kopije servera na mesečnom nivou
  • Podrška na licu mesta ako je neophodno, u radno vreme, do 4 sata nedeljno
  • Stručna pomoć inžinjera na licu mesta, uz zakazivanje minimum 48 sati ranije
  • Optimizacija mreže na licu mesta
  • Integrisanje sistema na licu mesta
  • Podrška na licu mesta
  • 5.400
    mesečno
  • Po korisniku, za preduzeća sa više od 10 zaposlenih
  • Korišćenje vaučera za podršku sa koracima koji vode do rešenja problema
  • IT podrška uz pomoć mejla (ako je neophodno i telefona)
  • Reagovanje na zahtev u roku do 30 minuta, očekivani rok u kome će problem biti rešen: do 4 sata
  • Greške i kvarovi koji ne mogu biti rešeni udaljenom vezom biće tretirani po mogućstvu istog dana – na licu mesta
  • Kompletna revizija lokacije uz detaljnu dokumentaciju
  • Obnavljanje licenci, softvera i garancija
  • Uključuje 24-časovno nadgledanje jednog severa na deset korisnika, uz pravljenje rezervne kopije servera dvaput mesečno
  • Podrška na licu mesta ako je neophodno, u radno vreme, do 4 sata nedeljno
  • Stručna pomoć inžinjera na licu mesta, uz zakazivanje minimum 48 sati ranije
  • Optimizacija mreže na licu mesta
  • Integrisanje sistema na licu mesta
  • Premijum podrška
  • 7.200
    mesečno
  • Po korisniku, za preduzeća sa više od 10 zaposlenih
  • Korišćenje vaučera za podršku sa koracima koji vode do rešenja problema
  • IT podrška uz pomoć mejla i telefona
  • Reagovanje na zahtev u najkraćem mogućem roku, očekivani rok u kome će problem biti rešen: do 4 sata
  • Greške i kvarovi koji ne mogu biti rešeni udaljenom vezom biće tretirani u najkraćem mogućem roku – na licu mesta
  • Kompletna revizija lokacije uz detaljnu dokumentaciju
  • Obnavljanje licenci, softvera i garancija
  • Uključuje 24-časovno nadgledanje jednog severa na deset korisnika, uz pravljenje rezervne kopije servera na nedeljnom nivou
  • Podrška na licu mesta po potrebi, u radno vreme, bez ograničenja u broju sati mesečno
  • Stručna pomoć inžinjera na licu mesta, uz zakazivanje minimum 24 sata ranije
  • Optimizacija mreže na licu mesta
  • Integrisanje sistema na licu mesta

Ukoliko se ne uklapate u neki od naših već postojećih paketa ili jednostavno niste sigurni koji bi vam najviše odgovarao, pozovite nas. Nakon obavljenih konsultacija i izvršenog uvida dobićete preporuku za najpovoljniju opciju ili ćemo oformiti paket skrojen po vašim potrebama.

Tim firme Moj Servis

Kako mi radimo

Naša prva poseta: upoznavanje
Interna revizija vašeg IT sistema
Podrška u sklopu ugovora
Dnevni nadzor IT sistema
Jedinstveni razvojni plan od 3 do 5 godina
Podrška na daljinu
Ažuriranje IT sistema
Na vezi smo sa vama

Klijenti